La Roche-Posay Romania :) www.laroche-posay.com

La Roche-Posay Romania :)  www.laroche-posay.com

Hai si eu la concurs

Am dat si de concursul vostru si mi s-a parut interesant. Am si eu o mica povestioara in legatura cu gazduirea mea si domeniul ales pentru site-ul meu.

Mentionez de acum pentru o promovare buna ca m-am inscris la concursul “Aventuri la gazduit” , mai multe detalii si oferte direct la organizator pe blog , aici Top Level Hosting .

M-am decis sa imi deschid un mic magazin on-line cu haine sport si la ce m-am gandit, sa searchuiesc pe Gooagle cam tot ce se poate de o platforma de E-comerce usor de pus sus de catre o persoana cu putina experienta. Am gasit o platforma, nu ii dau numele, prestashop, am citit doua trei tutoriale, am vazut niste video-uri, am vazut ca sunt niste module, putine modificari in html daca doresc ceva diferit si m-am decis, am ales-o pentru magazinul meu misto care va fi.

Ce imi lipsea acum !? Da, un domeniu si o gazduire web. Ca la oricare viitor patron de afaceri, primul gand si toate planificarile sunt gandite in functie de bugetul care-l are. Ca la oricare viitor patron, bugetul imi era mic. Apelez la prieteni, stanga , dreapta, “sti pe cineva cu gazduire si domenii ieftine ?” si dintr-o vorba in alta ajung la prietenul meu bun, Dan, care imi face o oferta de prieten, super mega buna. Imi ofera un spatiu de 100 mb la el pe server, imi oferta si un domeniu la alegere “.com” si o limita de trafic de 50 gb pe luna, care imi garanteaza ca nu o voi depasi indiferent de promovarea mea. Am batutu palma, am pus pe masa “banetul” si am inceput instalarea platformei dupa tutoriale. Incantat de mica mea afacere cu gazduitorul, de economia financiara facuta prin acest prieten, am inceput promovarea site-ului, schimb de banner, schimb de link, mass-uri, reduceri, tot ce trebuia sa aduc trafic pe site si clienti la marfa mea.

Am marfa buna, produse sport, marci de prestigiu, dar va trece ceva timp pana voi deveni cunoscut si voi avea comenzi si clienti garla. Am luat-o incet incet si stim cum e vorba, speranta moare ultima.

Dupa nicio luna de functionare, ma suna Dan, “Sebi, prea mare trafic, ai depasit spatiu alocat, trebuie sa te mut pe un server dedicat!!” , “Dan, e scump?” , “Nu e scump, cat plateai anual, acum trebuie sa dai lunar “ . Un mic bug la instalarea platformei, spune echipa de la tehnic si un deadline, ori imi iau un server dedicat, ori imi caut in alta parte gazduire web. Mai aveam o speranta pana in acel moment, dar cand m-a sunat Dan, am pierdut-o. Colac peste pupaza primesc e-mail de la o firma de protectie a marciilor inregistrate, cerandumi domeniu care continea un cuvant, marca inregistrata , sa-l donez pentru ca incalc anumite drepturi ale acestui Trade Mark.

Si de la mica mea problema cu gazduirea, pana la marea mea problema cu domeniu inregistrat ilicit am renuntat momentan la afacere.

Mi-a facut placere sa va povestesc aceasta mica experienta :D si astept cu nerabdare sa citesc si altele.


ps: e blogul prieteni mele, unde vindem haine vintage

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu