La Roche-Posay Romania :) www.laroche-posay.com

La Roche-Posay Romania :)  www.laroche-posay.com

Concurs La Roche - Posay




Ma pregatesc sa merg pe o insula pustie, pentru ca asa era pachetul turistic de la agentie "Sejur 7 zile - insula pustie" (pachetul nu include:
transport pana pe insula, apa, mancare,cazare sau siguranta ) l-am acceptat totusi pentru ca era gratuit, si apartine de un proiect pentru care urma sa fiu si platita .


Mi-am spus : " De ce nu? Nu toata ziua ajungi pe o insula pustie!". Fac bagajul, pun imbracaminte, slapi, prosopul nu isi are rostul , un sac de dormit, putina
mancare si rapid am umplut geamantanul pe care trebuie sa il duc duc pe spate in inot pana la insula.
Imi amitesc insa ca nu am luat nimic, nicio crema, nici un produs cosmetic?! Observ ca mai am loc doar de un produs in geamantan. Am stat si m-am uitat la colectia mea de produse La Roche - Posay.. si ce avem aici : Crema de corp,balsam,lotiunea de corp,crema fondanta,lapte de corp si Spray pentru Corp FPS 50+. Nu am stat sa ma gandesc foarte mult, am ales spray-ul pentru corp cu protectie solara. De la agentia de turism mi s-a spus ca soarele arde 16 ore pe zi , asa ca sunt constienta ca am facut cea mai buna alegere. O protectie buna pe care doar Sprayul La Roche mi-o poate oferi.
La Roche ma va scapa de multe probleme de pe insula. Am sa revin peste 7 zile cu un mesaj nou sa va spun ce am gasit pe insula, ce am facut acolo si cum La Roche mi-a tinut companie :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu