La Roche-Posay Romania :) www.laroche-posay.com

La Roche-Posay Romania :)  www.laroche-posay.com

Fi practic cu Praktiker

Am ales videoclipul urmator , cel in care tatal si fiul sunt destul de practici incat pun gresie pe toata suprafata livingului crezand ca mama va fi placut surprinsa de acesta opera si ideea magnifica, lucru care s-a dovedit ulterior neinteles de catre mama, dar totusi cei doi au continuat si cu ideea faiantarii livingului. Acest video mi-a adus adus aminte cu placere de o situatie asemanatoare in care am fost pus acum 4 ani.

Eu sunt din Cluj Napoca, iar parintii mei au mostenit o mica avere in Bucuresti si ne-am gandit sa ii investim intr-un apartament tot acolo, in capitala. Dupa multe cautari , am gasit un apartament intr-un bloc nou,insa nu era finisat. Am contractat o agentie de amenajari interioare si ne-am intors in Cluj lasandu-le planurile noului apartament si un buget suficient ca sa acopere toate chetuielile cu finisarea si mobilierea apartamentului. De apartament s-a ocupat un designer nou al firmei respective, care undeva in planificarea finisarii apartamentului se pare ca nu a fost atent la detaliile care le-am cerut si a facut o greseala destul de mare in modernizarea apartamentului. Apartamentul avea 4 camere, 2 balcoane, 2 bai si o bucatarie destul de mare.

Dupa 3 luni , ne-am intors in capitala sa vedem apartamentul in stagiul finisat dar nemobilat, sa vedem cum au decurs lucrarile. Designerul era nou in acest domeniu si a confundat camera cea mai mare cu bucataria deoarece era chiar in capatul holului spre peretele exterior, a spus el. Dintr-un living de peste 24 de mp care ne asteptam sa-l gasim parchetat frumos,cu o culoare deschisa a peretiilor cu aplici dragute pe ei si un candelabru ca in filme, am gasit o mare bucatarie. Toata suprafata a fost faiantata, pe jos era pusa gresie, deoarce in mintea designerului acolo urma sa fie bucataria.

Nu mai era loc de discutii sau de certuri. Suntem o familie practica si ne-am gandit repede la o solutie pentru a mobila apartamentul aflat in situatia respectiva. Am avut de acoperit o suprafata mare asa ca am ales stiulul american, cu corpul mare pe mijlocul incaperii care avea si chiuveta si aragazul incorporate . Peretii i-am mobilat cu corpuri cu sertare si dulapioare pentru depozitare, iar in spatial ramas, pe alt perete, am pus un coltar si o masa unde se poate servi masa.

Dintr-un living mare si extrem de spatios, am facut o bucatarie de cea mai mare frumusete in stil american, toti prietenii au fost incantati de ce a iesit si de ce bucatarie primitoare avem in noul apartament.

Practic esti cand gasesti solutii si rezolvari la situatiile neasteptate, astfel incat rezultatul sa fie placut peste asteptari.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu