La Roche-Posay Romania :) www.laroche-posay.com

La Roche-Posay Romania :)  www.laroche-posay.com

O mancare excelenta

Eu sunt inebunit dupa vinetele facute ca la mama acasa. Copate la foc mic, facute cu maioneza home made cu ou si ulei si putin mustar. Toata combinatia asta merge excelent pe o felie de paine calda cu rosii reci cu sare. As schimba orice masa , oricand in timpul zilei pe o astfel de combinatie.
Totusi,departe de casa, in Italia la un hotel de cateva stelute, la micul dejun vad pe o eticheta unui bol cu ceva care pareau a fi vinete, scrie mare Egg Plant. Si ce imi spun , "nu sunt la mama acasa, dar vreau sa le incerc" , zis si facut. Mi-am luat cateva linguri de egg plant italienesc, mi-am luat 2 chifle si rosii taiate si m-am dus la masa. Gustul extraordinar al vinetelor m-a facut sa ma intorc de cateva ori la bolul pentru un refuel. Au fost asa bune incat le puteam compara cu a mamei. Am incercat sa comunic cu bucatarul sa il intreb cum le-a facut dar nu stia engleza si asa am ramas fara reteta reala a lor. E cea mai frumoas amintire culinara din Italia.
Pentru niste retete ideale va recomand sa intrati pe Pranzul din Caserola, e un site culinar inteligent cu retete una si una cu full video pentru fiecare.

Pofta Buna !!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu