La Roche-Posay Romania :) www.laroche-posay.com

La Roche-Posay Romania :)  www.laroche-posay.com

O experienta unica

Pentru prima data, anul trecut am reusit sa imi duc catelusa cu mine afara din tara, ea avand acum cip implantat si pasaport, ca noi oamenii (cu exceptia cip-ului), sa fie mai usor de indetificata :P, asa cere Uniunea Europeana. Am ajuns in Grecia, pe malul marii la un Hotel de 3 stele. Stiam din timp ca aici e permis imbaierea si inotatul cateilor in locuri publice pe plaja si am profitat de asta. Catelusa mea e un labrador de 3 ani si e inebunita dupa apa. Vara dupa vara iesim doar pe la lacuri din apropiere sau ape curgatoare , insa niciodata la mare.
A fost o experienta unica, a stat ore intregi in apa si nisipul a inebunit-o pe Sasha. Ne-am bucurat de bucuria ei si de libertatea de a fi catel si in alta tara , fara a deranja pe nimeni.
Ne-ar place ca urmatoarea experienta cu catelusa noastra sa fie chiar in Malta , de ce nu ? Ea e obisnuita acum cu apa marii si nisipul fierbinte si cu siguranta si noua ne-ar place in malta .



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu