La Roche-Posay Romania :) www.laroche-posay.com

La Roche-Posay Romania :)  www.laroche-posay.com

Un iaurtel nebunatic


Tu alegi – Danone Cremosso

Pe scurt despre campanie : ) cumperi un iaurtel Danone Cremosso noua reteta speciala Multifruct sau Mure-zmeura, bagi lingurita in primul, il termini, stai putin si il incepi si pe al doilea. Dupa ce ai lins bine lingurita si cutia la fiecare iaurt iei o foicica , o imparti in patru rubrici dupa cum urmeaza “Multifruct – Imi place/Nu imi place “ “Mure-zmeura – Imi place/Nu imi place” si ai doua minute sa treci toate aspectele bune si mai putin bune a celor doua noi arome de la Danone.

Dupa ce ai terminat cu gandirea, intri pe http://www.cremosso.ro (neaparat sa ai un flash player instalat) si le spui la organizatori ce ti-a placut tie cel mai mult. Dai cu sagetuta soarecului pe iaurtul preferat dupa care treci datele tale personale acolo unde ti le cere. Asa fac toti care au auzit de aceasta campanie intitulata original “Tu alegi “. Tu, eu si restul celor inscrisi vom alege care dintre cele doua iaurturi e cel mai bun. Cu aceasta inscriere rapida ai o sansa si la cateva premii frumusele : 220 de coliere Swarowski si o super mega excursie la Mallorca pentru doua persoane.

Dupa ce ai facut asta, cu siguranta unul dintre cele doua produse ti-a placut mai mult ca altul, sau de ce nu, poate ti-au placut amandoua la fel de tare, treci pe la magazine si mai cumperi cateva si astepti linistit data de 31.03.2011 , data pe care sunt trasi la sorti castigatorii premilor din campanie.

Noi toti mancaciosi de Danone ne-am adunat pe pagina lor de facebook si mai tinem legatura si pe twitter . Daca te numeri si tu printre iubitori de iaurtele bune te asteptam cu mare drag la povesti .

Iti urez bafta la extragere si tine minte “Tu alegi”


Rebreanu Sebastian

10 comentarii:

Anonim spunea...

Stiam de aceasta campanie :D Chiar m-am inscris si eu :D

Unknown spunea...

Sebi Sebi, iar ne faci sa cumparam produse :D ? Ai noroc ca Danone imi place si mie

Rodica Oancea spunea...

Eu vreau sa te felicit pentru textul dragut :D. Cu siguranta m-as fi inscris si eu daca stiam mai repede de el

Daniel Toma spunea...

Danone is the best Sebi ! Stiu de aceasta campanie pentru ca m-ai anuntat prin 15 de ea. Aprop, mama mea a fost sunata :D A castigat un colier :D asa ca iti multumim

Anonim spunea...

:) Cu totii ne dorm o excurisie la Mallorca doar noroc sa avem la extragere la sorti :0

Anonim spunea...

Eu una am fost la Mallorca si mi-a placut foarte mult. Tin pumnii celor inscrisi :D. Danone , asta e o campanie frumoasa foc :D

Ps: eu prefer iaurtelul multifruct

Dan Paul spunea...

Danone !! :D eu unul mi-am inscris toata familia :D . Am luat 14 iaurturi pentru fiecare membru si i-am pus sa voteze :D asteptam tragerea la sorti

Unknown spunea...

Asa, comentati tot ce a scris sebi si certati-l ca nu ne-a spus la toti mai repede :D

Moni spunea...

Sebi , esti cel mai tare :). Un post dragut ai realizat . Imi place si mie Danone la Nebunie !

Anonim spunea...

Hei, Ana ma numesc, am citit cam toate posturile despre campanie, le-am gasit pe google. Al tau e dragut, ai descris campania intr-un mod original :) Bafta

Trimiteți un comentariu