La Roche-Posay Romania :) www.laroche-posay.com

La Roche-Posay Romania :)  www.laroche-posay.com

In vizita pe MarketOnline

Eu sunt Card, Mastercard si sunt cel mai bun prieten al stapanului meu.

Am fost dat spre adoptie de catre banca la care am crescut, eu si fratii mei, iar Sebi, stapanul meu actual si cel mai bun prieten m-a adoptat indata ce m-a vazut. De doi ani suntem de nedespartit, ma ia cu el la munte , la mare, in strainatate , ma ia cu el peste tot pe unde merge sin e distram mult impreuna.

Mai nou, odata cu tehnologia care a evoluat mult in ultimul timp , Sebi a inceput sa ma trimita in lumea virtuala, pe mine, singur singurel, de cele mai multe ori la cumparaturi din magazinele on-line.

M-am plimbat prin librari virtuale, prin florarii, am fost si in strainatate sa cumpar lucruri, m-am plimbat si pe site-uri cu imbracaminte si incaltaminte si ultima data m-a trimis pe google sa ii caut un Ipad 2, the ultimate gadget ii spune el J. Dupa multiple cautari am ajuns pe un site dragut, mi-a placut de indata ce l-am accesat , MarketOnline , unde am si gasit un Ipad 2 de la Apple exact ce cauta Sebi.. Ipad-ul l-am gasit in categoria Tablete Pc .


Odata ajuns aici am inceput sa citesc despre Ipad si am citit si am citit si mi-a placut tot ce au scris baietii despre el. E mai subtire cu 33% si mai usor cu pana la 15% decat predecesorul sau. Poti sa vezi filme, sa citesti carti, sa trimiti si sa primesti e-mailuri cu usurinta. Cu o greutate de 601 grame, Ipad 2 are o autonomie de 10 ore folosit la maximum. Are doua camere video, una amplasata in spate si una in fata, pe care le poti folosi pentru apelare video, filmare sau fotografiere. Cu 9.7 inch diagonala si cu o grafica de 9 ori mai rapida, gameplay-ul devine din ce in ce mai placut si realistic.

Am vazut ca are garantie 24 de luni si cel mai bun pret de pe piata on-line din Romania si impreuna ne-am decis sa-l luam imediat. Sebi mi-a trecut numele , seria si data de expirare , a plasticului care ma acopera , nu a mea normal J si eu l-am ajutat rapid cu transferal de bani inspre Market Online. Ei ne-au promis ca v-a ajunge la noi Ipad-ul in 48 de ore de la comanda. Revenim cu un review mai solid dupa ce o sa il touch screenuim putin .



de Rebreanu Sebastian

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu